FAQ THE LAKE RESTAURANT
We begrijpen dat je vragen kunt hebben. Daarom hebben we een overzicht met veelgestelde vragen voor je samengesteld.
We begrijpen dat je vragen kunt hebben. Daarom hebben we een overzicht met veelgestelde vragen voor je samengesteld.
Nee, we bieden alleen bezorging en catering aan. Bestellen kan via onze website. Voor catering vul je het aanvraagformulier in of bel ons.
Voer je postcode in ons bestelsysteem in om te checken of we bij jou bezorgen. Staat je postcode er niet bij? Bel ons voor een mogelijke uitzondering.
Telefonisch: Donderdag t/m zondag (14:00-21:00) via 06-85600533.
E-mail: info@thelakerestaurant.nl (beste optie buiten openingstijden).
WhatsApp: Mogelijk langere wachttijd, vooral tijdens drukte.
Signature Sushi (met extra smaakcombinaties):
Exclusive’s (meer focus op pure smaken):
Signature sushi bevat extra smaakcomponenten zoals sauzen, ideaal voor beginners. Exclusive’s zijn minimalistischer, met meer nadruk op pure smaken en meer vulling per rol.
Onze kipgerechten zijn halal. Rundvlees is niet halal en onze spare ribs zijn van varkensvlees.